Un viatge a través d'ambients lisèrgics, videus scopitone, pulp, pin-ups, serie B, steampunk i bretolades diverses.

dimecres, 24 de març de 2010

És un pajaru? és un avión? és... Super...ai!



Retrobant la nova sexió: Tots tenim un passat (veure aquest post) avui us porto uns retratus artístics de la nòvia de Superman, Lois Lane, Margot Kidder, fets per aquell fanzine educatiu i alhora semidesconegut, anomenat Plaiboi. La molt gruixuda li deia al Super: -"si em vols fotre mà, t'hauràs de posar els gallumbus per fora!". I clar, l'altre burro, que era un pobre immigrant de Kriptó, i sense papers, més pardillo que res, hala! a ser el "hasmerreir" de la contrada, sino fixeu-vos com quan arriben els seus tres enemics, prisoners fugats també de Kriptó amb patera galàctica, a la segona entrega de la sèrie. Se li pixen a la cara, doncs ells si que van elegants, a la moda Disco Studio 54, tope de funky (aprofito per esmentar que un d'ells era el gran Terence Stam). Peró no m'esplaio més i hala: la Margot Kidder, abans de tornar-se tarumba del tot.
Uix, tinc la sensació que m'hauria d'afaitar... i no sé perque m'ha vingut de cop aquesta incomoditat capilar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digueu, digueu...